|
U-NITE jadranje, najem jadrnic, regate, izpit za voditelja čolna... in kako v tem uživati |
|
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jernejv Administrator foruma
Pridružen/-a: 19.02. 2012, 00:15 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 19 Mar 2012 14:02 Naslov sporočila: Navigacija |
|
|
Za ponavljanje navigacije smo zastavili naslednji 2 nalogi:
1. Kaj je to kabel?
2. Plujemo (letos seveda) po severnem jadranu, kjer je bila tipična variacija 1°35'E leta 2003 in se spremeni vsako leto za 4'E. Deviacija naše jadrnice pa meri 46'W. S kompasom izmerimo azimut na svetilnik in dobimo 134°55'. Kolikšen je pravi azimut?
Se vidmo! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jernejv Administrator foruma
Pridružen/-a: 19.02. 2012, 00:15 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 24 Mar 2012 13:43 Naslov sporočila: |
|
|
Pa še ena naloga za navigacijo z 2 azimutoma na 2 objekta...
3.naloga:
Štartamo iz Punata in pri prehodu Krčkega zaljeva vidimo čez svoj levi bok 2 svetilnika. Prvi sveti s sekvenco bele barve in sicer 1-krat na 2 sekundi - nanj izmerimo azimut 40°25'. Drugi pasveti zelene barve in sicer 1-krat na 3 sekunde - nanj izmerimo azimut 79°52'. Kje se nahajamo v času meritve? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sucytim
Pridružen/-a: 24.03. 2012, 14:16 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 24 Mar 2012 19:01 Naslov sporočila: trretja naloga |
|
|
pozdrav
tretja naloga mi ni povsem jasna,zanima me,kak pomen imajo signali na svetilniku za izračun pozicije |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Andre=>
Pridružen/-a: 26.03. 2012, 07:46 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 26 Mar 2012 08:00 Naslov sporočila: |
|
|
Čas utripanja in barva luči na svetilniku ti da informacijo, s katero določiš na pomorski karti, katere svetilnike sploh gledaš. Na kartah so namreč pri svetilnikih ti podatki pripisani.
LAhko bi se namreč zgodilo, da vidiš dva "napačna" svetilnika in bi pozicijo izračunal povsem napačno. Posledično bi plovba naprej postala nevarna, saj ti potem noben podatek na karti ne bi več služil. Verjel pa bi mu. (Globina recimo.)
Še posebej v zmanjšani vidljivosti, ko ne vidiš več jasno kopnega bi plovba lahko postala kar adrenalinska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jernejv Administrator foruma
Pridružen/-a: 19.02. 2012, 00:15 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 28 Mar 2012 07:55 Naslov sporočila: |
|
|
Andre=> je napisal/a: | Čas utripanja in barva luči na svetilniku ti da informacijo, s katero določiš na pomorski karti, katere svetilnike sploh gledaš. Na kartah so namreč pri svetilnikih ti podatki pripisani.
LAhko bi se namreč zgodilo, da vidiš dva "napačna" svetilnika in bi pozicijo izračunal povsem napačno. Posledično bi plovba naprej postala nevarna, saj ti potem noben podatek na karti ne bi več služil. Verjel pa bi mu. (Globina recimo.)
Še posebej v zmanjšani vidljivosti, ko ne vidiš več jasno kopnega bi plovba lahko postala kar adrenalinska |
Ni kaj za dodati!
LP!
J. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jernejv Administrator foruma
Pridružen/-a: 19.02. 2012, 00:15 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 18 Maj 2012 13:55 Naslov sporočila: |
|
|
Še ena nalogica za ponovitev...
Štartamo iz Baške (44°58' N, 14°46' E) in po nekaj preplutih miljah želimo ugotoviti našo pozicijo. Izmerimo 3 azimute na 3 svetilnike:
1. Beli blisk 3-krat na 10 sek = 23°
2. Rdeči blisk vsake 3 sek = 257°
3. Rdeči blisk vsako sekundo in pol = 128°
Kje je naša pozicija v času merjenja s predpostavko, da želimo priti v Senj (44°59'24'' N, 14°54'12'' E)? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|