|
U-NITE jadranje, najem jadrnic, regate, izpit za voditelja čolna... in kako v tem uživati |
|
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jernejv Administrator foruma
Pridružen/-a: 19.02. 2012, 00:15 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 21 Maj 2012 09:35 Naslov sporočila: Vprašanja na izpitih |
|
|
- tramontana
- vžigalne svečke - po čem se razlikujejo (odg: moč in dolžina navoja)
- kakšen je pomen dolžine navoja, zakaj so različni
- pašnjak
- oznake v temi, dnevne oznake (krogle, ...)
- prednost na morju
- prebrati kurz iz mape
- razbrati dolžino iz mape (nujno iz koordinat, saj je merilo veljalo le za del, ki je - - bil približan in povečan)
- kardinalna oznaka
- razdalja za plovbo (gliser, ostalo, od urejenega kopališča, od urejenega kopališča, - ki sega le 50m v morje). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jernejv Administrator foruma
Pridružen/-a: 19.02. 2012, 00:15 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 21 Maj 2012 09:36 Naslov sporočila: |
|
|
I. "Kapitan"
Vozli: pašnjak in vrzni vozel
Ponesrečenec v vodi.... kaj storiš od začetka do konca (tukaj sem sicer vpašal ali gre za taščo ali koga drugega... in je baje vseeno... no, to v knjigi ni pisalo, skratka, postopek je enak)
Katero dokumentacijo moraš imeti na čolnu
Oddaljenosti od morja (kopalec, ladja, čoln ki glisira....)
II. "Kapitan"
Lučke v temi in oznake podnevi.... prednosti na morju in kako opaziš, da se bodo plovila trčila.... podvprašanje pa je bilo, če se azimuta na drugi čoln veča... kdo gre potem hitreje?
Zakaj uporabljamo uplinjač in kako je rešeno mazanje pri dvotaktnem dizel motorju
III. "Kapitan"
Določil je eno točko od katere smo pluli nekaj vozlov v nekem kurzu.... tam si moral odčitati zemljepisno širino. Meritev razdalje oziroma miljo je bilo potrebno odčitati iz roba karte, ker skale ni bilo. Imel sem 12 milj, izbral eno miljo in potem s šestilom pikal.... vpašal me je, če gre hitreje in sem (ker mi je bilo vseeno) pikal 2x hitreje... ampak, hotel je slišati, če lahko izberem kar 12 milj iz roba zemljevida..
Vprašal še za pa oznak.... Kaj so številke na karti (globina in v kateri enoti je)... ka pomeni "M" in kako je označen podvodni kabel in cev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jernejv Administrator foruma
Pridružen/-a: 19.02. 2012, 00:15 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 25 Feb 2013 23:42 Naslov sporočila: |
|
|
Vprašanja iz zadnjega roka v Lj. (23.2.2013)
Stric 1:
- Prednosti in slabosti vgrajenega motorja
- Delovanje uplinjača – sem nekaj na približno povedal, bistveno je mešenje goriva in zraka
- Uplinjač pri dizlu – ga ni, ima šobe
- Pašnjak in zastavni vozel
Stric 2:
- Temeljna črta – tu nas je vse kar matral, vsi smo začeli z 'najnižje povprečne vrednosti osek etc.' in 'črta od rta do rta'. Hotel je preprost odgovor – gre ob obali, zapira zalive, ustja rek in pristanišča in še teče ob obale do otokov.
- Pravila srečanja jadrnice in motornega čolna – tu ne smeš na prvo žogo 'ne se izogibat v levo', povedat moraš da ima pravilo jadrnica, da se mora motorni čoln umakniti pravočasno in odločno, kam pa se umakne pa je stvar presoje – lahko tudi pred premec jadrnice, zavisi od ocene situacije
- Pravila srečanje dveh jadrnic z nasprotnima kurzoma – poveš pravilo in kako se umaknit
Stric 3:
- Kaj je valovita črta – kabel
- Prekinjena črta – cev
- Prečrtano sidro in riba – prepovedano
- Kje, v katerem območju (gornje) velja – na karti je črta, ki je enaka državni meji a ni črna ampak neke vijolične barve, jaz je nisem videl pa mi jo je pokazal J
- Odmeri zemljepisno dolžino dane točke – vzameš šestilo, odmeriš razdaljo od meririana, zapišeš skupaj z oznako dolžine (črka lambda) in smerjo, E kot East. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|